ARHITEKTURA I BIZNIS ZA 21. STOLJEĆE / uvodno predavanje / online / 25.11.2025., u 14:30 sati

ARHITEKTURA I BIZNIS ZA 21. STOLJEĆE - Od uspješnog arhitekta do uspješnog poduzetnika 
 
Datum: 25.11.2025.
Vrijeme: 14:30 sati
Način održavanja: online (webinar putem zoom platforme)
 
PRIJAVA NA UVODNO PREDAVANJE
 
Nakon uspješnog ciklusa radionica na temu poslovanja kroz 6 modula tijekom 2025. godine, Hrvatska komora arhitekata vas poziva na uvodno predavanje u sljedeći ciklus tijekom 2026. godine. Uvodno predavanje i radionice, održat će trenerica Sanja Hochberger Varlaj, mag. oec, NLP Master practitioner & business coach, poslovna savjetnica, savjetodavna terapeutkinja u edukaciji pod supervizijom pri Hrvatskom centru za logoterapiju i egzistencijalnu analizu.
 
O PROGRAMU
Arhitekti vole kreativnost, uživaju u stvaranju prostora i realizaciji ideja, no često nemaju vremena voditi svoj posao i rijetko tko ih je pripremio za vođenje ljudi, financija i poslovanja. A upravo tu nastaje razlika između “dobre prakse” i održivog, uspješnog biznisa. Ova edukacija pomoći će vam da razvijete ključne menadžerske, komunikacijske i liderske vještine koje su danas neophodne za uspjeh u arhitekturi i poduzetništvu.
 
🔎 Ako se prepoznajete u barem jednoj od ovih situacija - ovaj program je za Vas:
• Imate previše posla i teško postavljate prioritete ili odbijate nove projekte.
• Zaposlenici ne rade dovoljno učinkovito, a Vi imate osjećaj da stalno ponavljate isto.
• Nemate dovoljno vremena za strateško planiranje budućnosti svoje firme.
• Želite jasniju financijsku sliku i bolju kontrolu nad prihodima, troškovima i profitom.
• Želite naučiti kako izbjeći stres i burnout, a istovremeno povećati učinkovitost.
• Tražite način da motivirate svoj tim i gradite partnerski, win-win odnos sa zaposlenicima.
 
Ako ste makar jednom rekli “da”, vrijeme je da preuzmete kormilo i svoj posao vodite - ne da on vodi Vas.
 
STRUKTURA PROGRAMA
Edukacija “Arhitektura i biznis za 21. stoljeće” sastoji se od 6 praktičnih modula koji Vas vode od osobne do poslovne transformacije:
 
1. MODUL: KOMUNIKACIJSKE I PREGOVARAČKE VJEŠTINE - 15.01.2026.
Naučite kako jasno komunicirati sa zaposlenicima i klijentima, voditi razgovore koji rezultiraju dogovorom, a ne frustracijom — i kako postaviti granice na profesionalan način.
2. MODUL: VRIJEDNOSTI POSLOVANJA I POSTAVLJANJE STRATEGIJE - 05.02.2026.
Kako definirati vrijednosti i smjer svog ureda? Ovaj modul pomaže Vam da postavite temelje poslovne strategije koja je u skladu s vašom vizijom, tržištem i ciljevima.
3. MODUL: POSLOVNE FINANCIJE - 26.02.2026.  
Praktično i jasno — kako formirati cijene, izračunati troškove, razumjeti PDV, bruto/neto plaće i profit. Naučit ćete donositi financijske odluke s više sigurnosti i manje stresa.
4. MODUL: POSTAVLJANJE CILJEVA, PLANIRANJE I VOĐENJE ZAPOSLENIKA - 26.03. 2026.  
Kako postaviti realne ciljeve, voditi projektne procese i motivirati tim na način da preuzme odgovornost — a ne da sve padne na Vas.
5. MODUL: DELEGIRANJE, PRIORITETI I UPRAVLJANJE STRESOM - 16.04. 2026.  
Naučite kako učinkovito delegirati zadatke, jasno rasporediti odgovornosti i organizirati svoj dan (i dan svog tima) tako da smanjite stres i spriječite burnout.
6. MODUL: POHVALE, KRITIKE I MOTIVACIJA ZAPOSLENIKA - 07.05. 2026.  
Kako davati konstruktivnu povratnu informaciju, graditi kulturu povjerenja i razvijati motiviran, samostalan tim koji “diše” s Vama.
 
Trajanje svakog modula: do 8 školskih sati (uz dvije pauze), a prema Programu stručnog usavršavanja HKA sudjelovanje na svakoj pojedinoj edukaciji (izuzev uvodnog predavanja) se vrednuje s osam (8) akademskih sati iz područja E / Upravljanje po sudjelovanju na jednoj temi.
 
Edukacija će biti interaktivno predavanje uz vježbe - individualno, u paru ili grupne i ograničena je na broj od 20 polaznika, dok je zaodržavanje radionica potrebno najmanje 10 prijava.
Navedeni datumi su okvirni, a polaznici će u slučaju izmjena biti pravovremeno obaviješteni.
 
ŠTO DOBIVATE
• Praktične alate i znanja primjenjiva odmah u svakodnevnom radu
• Razvijate liderske, komunikacijske i organizacijske vještine
• Jasniju strukturu i organizaciju dana, tjedna, cijelog poslovanja ureda
• Više vremena za strateško razmišljanje i osobni razvoj
• Manje stresa — više fokusa, balansa i zadovoljstva u poslu
 
CIJENA I PRIJAVA
Uz prijavu na sve module moguća je i prijava na pojedinačne module. 
 
Uvodno predavanje je besplatno, a cijene modula formirane su ovisno o broju prijavljenih radionica:
Prijava na 1 ili 2 modula  156,00 €/modul+pdv
Prijava na 3 ili 4 modula:    136,00 €/modul+pdv
Prijava na 5 ili svih 6 modula: 116,00 €/modul+pdv
 
U cijeni je uključeno sudjelovanje na edukaciji – materijali za polaznike, vježbe i check-liste za rad, certifikat za svaki modul, ručak te pauze za kavu.
Prijave na edukaciju poslati mailom na: i.krkalo.mrvelj@arhitekti-hka.hr. Nakon prijave izradit će se lista sudionika, te će svakom pojedinačno biti poslana ponuda za uplatu.
 
 
O TRENERICI
Sanja Hochberger Varlaj, mag. Oec, NLP Master practitioner & Business coach.Nakon diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu započinje uspješnu poslovnu karijeru koja nakon više od 25 godina traje i danas. Na poziciju direktora Marketinga i PR u prestižnoj američkoj kompaniji McDonalds dolazi vrlo mlada i odmah se nameće svojom kreativnošću i entuzijazmom. Proglašena je među top 100 mladih menađera na svijetu od kompanije McD i među 100 najutjecajnijih poslovnih žena u Hrvatskoj koje je objavio časopis Nacional. U karijeri prolazi mnoge renomirane hrvatske, regionalne i multinacionalne kompanije kao što su McDonald's, Lura d.d. ( Dukat, Sirela), Beiersdorf ( Nivea), Zubak Holding, L'Oreal, Keune Haircosmetics. Konstantno se poslovno usavršava u hrvatskim i internacionalnim obrazovnim institucijama ( McD marketing university USA, Bled school of management, Management Centre Europe Belgija, CEDEP -The European Centre for Executive Development France ( INSEAD ), Ute Hagehuelsmann trainings Njemačka, ZŠEM i dr). Završila je i stekla naziv NLP Master practitioner i business coach te je član Hrvatske udruge coacheva. Ko-autorica je knjige „Od zaposlenice do poduzetnice„ (Izdravač Women in Adria). Prije 7 godina osniva svoju firmu „SV Education & Consulting“, a ističe svoje iskustvo u savjetovanju kod pokretanja ili reorganizacije poslovanja, osobnog razvoja lidera i liderskih vještina, izrade strategije marketinga i poslovanja te analize tržišta.
Posebni naglasak stavlja na svoju ekspertizu u B2B marketingu, vođenje i organiziranje prodajnih timova, razvijanje poslovnih vještina i osobni razvoj poslovnih ljudi. 2018. je završila jednogodišnju edukaciju „Pedagoško-psihološko obrazovanje“ na Učiteljskom fakultetu, Zagreb i stekla kompetencije za nastavnika/predavača. Od jeseni 2019. predavač je na Poslovnom veleučilištu Zagreb PVZG , na kolegiju Poslovni (B2B marketing) i Marketing malih i srednjih poduzeća koje predaje na hrvatskom i engleskom jeziku. Stekla nastavno zvanje predavač 2021.
Trenutno pohađa 4,5 godišnju edukaciju iz logoterapije i egzistencijalne analize po licenci Instituta Viktor Frankl, Beč.